پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

آماده‌باش مشهد برای استقبال از زائران | برگزاری مانور خدمت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۳۱۵۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
آماده‌باش مشهد برای استقبال از زائران | برگزاری مانور خدمت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در مشهد+ فیلم
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: بی‌سابقه‌ترین سال خدمتی و اقدامات را در مشهد داشته‌ایم. با سیاست‌گذاری‌ها ساختار جدیدی شکل گرفت، چرا‌که مشهد نیازهای خاص خودش را می‌طلبد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرکلالی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد، در مانور خدمت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در مشهد که امروز شنبه هم‌زمان با ۱۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: چهار کارگروه تخصصی با ریاست معاونان فرمانداری تشکیل شد و همچنین ۱۲ کمیته تخصصی‌ نیز پیش‌بینی شده است. 
وی ادامه داد: استمرار فعالیت قرارگاه سفر در طول سال از نوروز ۱۴۰۱ آغاز شده و ۲۶ جلسه با ۳۵۰ مصوبه نیز تشکیل شده است. 
به گفته وی، در  بخش اسکان و اقامت اقداماتی صورت گرفته که شامل افزایش ۲۶درصدی ظرفیت پذیرش است. ۳۷۰۰ نقطه نیز روی نرم‌افزار نشان جاگذاری شده است تا زائران مشکلی برای هدایت به محل اسکان نداشته باشند. 
 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد افزود: در بخش تأمین و‌ توزیع‌ کالاهای اساسی نیز  ۲۰ قلم کالای اساسی در ۱۸ مرکز عرضه مستقیم شامل ۱۱ ایستگاه و فروشگاه شهرما توزیع می‌شود.

امیرکلالی خاطرنشان کرد: ۴ پایگاه در چهار محور منتهی‌ به حرم رضوی  و ۶ پایگاه نظارت و بازرسی نیز در اطراف حرم رضوی راه‌اندازی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->